Sıkılıyorum her şeyden çok çabuk 
Her seferinde her şeyi ayırmayı başarıyorum da 
Şu huyumu ruhumdan arındırmayı başaramıyorum 
27 yaşıma geldim 
Ne var elimde? 
Bir kalem. 
Tıpkı ilkokuldaki gibi 
Sonra neler bulaştı elime 
Bir sürü etken madde.
Ne vardı yola çıkarken miğdemde 
Mahallede top oynamaya gitmeden önce annemin yaptığı ekmek arası 
Şimdi ne var beynimde peki 
Çokça psikoaktif
 Benden bir bok olmaz derken 27 oldum 
Kimi zaman ne istediğimi bilmeden aradım durdum 
Kah buldum,kah sandım,çok kez aldandım,bazen güldüm 
Toplu bir melankoli hep dostoyevski'nin yüzünden 
Kaldıramıyorsan okumayacaksın başkan demedi ki kimse 
At bakalım suçu yine kimsesiz kimselere 
Her kimse bu bilmem kaç yaşına gelmiş hergele 
Çok da sikime kimliksiz bukalemun 
İmtraklarla yaşanmış bir gençlik 
Olmamış bir yazı
Dinlenmiş ve terbiyeli bir müzik 
Bu masada,bu evde,yani her zamanki yerde 
Yaş oldu 27 derken arada sırada 
Doğum günüm işte,biraz şımarığım,ondan be baba.

Yorumlar